Epiloog - Reisverslag uit Hoeven, Nederland van Hendrik van der Heiden - WaarBenJij.nu Epiloog - Reisverslag uit Hoeven, Nederland van Hendrik van der Heiden - WaarBenJij.nu

Epiloog

Door: Hendrik

Blijf op de hoogte en volg Hendrik

06 Augustus 2017 | Nederland, Hoeven

In de traditie van Ad en Anny ook nog een epiloog.

Ik kijk terug op een prachtige tocht waarbij ik het eerste deel van de Sint Jacobs fietsroute uit het boekje van Clemens Sweerman heb gevolgd. Voor de dagindeling heb ik gebruik gemaakt van de routeplanning van Ad (en Anny), twee ervaren Santiago gangers uit ons dorp. Van Ad kreeg ik een stuurtas en het boekje van Sweerman te leen zodat ik de route tijdens het fietsen voor m'n neus had :-).

Ik heb gefietst op een 20 jaar oude Koga Miyata Terraliner Alloy met 24 versnellingen en accessoires om o.a. fietstassen aan op te hangen. Geen malheur gehad, niks, zelfs geen lekke band.

Naar Thouars gefietst: 860 km in ongeveer 70 uur (inclusief pauzes).

Smaakt het naar meer? Ik denk van wel. Vanavond komt mijn fiets terug uit Frankrijk. Es kijken wat ik er morgen mee ga doen :-)...